نوشته شده توسط : khodam

اگر برای این سفر از راه زمینی اقدام می‌کنید و به وسیله‌ی ماشین شخصی یا اتوبوس سفر می کنید در نظر بگیرید که زنان باردار در هر یک ساعت باید کمی از ماشین پیاده شده و ده تا پانزده دقیقه قدم بزنند. همچنین برای کودکان خردسال نیز مدتی توقف در مسیر لازم است که کمی به گشت‌وگذار بپردازند تا کم‌کم انرژی خود را تخلیه کنند و در طول مسیر کم‌تر بهانه گیری نمایند.

بهتر است زنان باردار اقدام به رانندگی نکنند چرا که باعث خستگی و بی‌حالی آن ها خواهد شد. در صورتی که زنان باردار ناچار به رانندگی هستند خوب است که قبل از خسته شدن، برای مدتی اتومبیل را متوقف کرده و کمی حرکات کششی و نرمش های آرام برای به جریان افتادن خون در بدن انجام دهند.

دقت کنید که زنان باردار و کودکان خردسال کمربند‌های ایمنی خود را ببندند. ولی لازم است بدانید که زنان باردار نباید کمربند ایمنی را روی شکم خود ببندند. قسمت پایینی کمربند باید در زیر شکم قرار گرفته و قسمت بالایی کمربند نیز از بین سینه ها جوری عبور دهند که روی شکم قرار نگیرد. برای کودکان نیز حتما از کمربند ایمنی استفاده کنید. بچه‌ها همواره جنب‌و‌جوش زیادی دارند و اگر در طول سفر کمر بند خود را به درستی نبندند با کوچک‌ترین حادثه‌ای ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری منتظر آن ها باشد. دقت کنید که اگر قد کودکان برای استفاده از کمربند ایمنی به قدر کافی بلند نیست، از صندلی کودک مناسب برای نشستن آن ها استفاده کنید.

منبع 



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1400 | نظرات ()